Liten tärna

Idag ringde min klocka 6:30, upp och duscha och göra iordning mig och när klockan var 7 väckte jag lilla sessan. Hon sov så gott och suckade tungt när jag klappade henne och viskade att det var dags att vakna. Sådan far sådan dotter? Vi fick i oss varsin smörgås och sen åkte vi hem till mamma och pappa för att lussa för dem. Passande nog så sov dem fortfarande när vi kom dit så vi tassade ner och sjöng Lusse Lelle (haha). Alicia var en den finaste sötaste lilla tärna jag någonsin sett!







Efter vi hade varit hos mamma och pappa så åkte vi ner till farmor och farfar och överraskade dem. Dem blev så överraskade och glada för att vi kom.



Alicia och gamlafarmor.

Efter fika hemma hos farmor och farfar så åkte jag, mamma och min faster vidare till Haga och gick på julmarknaden där. Det var så mysigt och den har blivit mycket större. Mycket mer försäljning än tidigare år.
Vi har verkligen haft en toppendag idag och jag har världens bästa dotter, världens bästa mamma och faster! ♥ tack för en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sicken lite tärna!

Låter som en mysig tradition ni har.

Kram kram

2009-12-14 @ 08:03:21
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

hihihi vad söt alicia är...

2009-12-14 @ 10:08:00
Postat av: [email protected]

Tack så mycket självadet var mysigt.Världens bästa brorsdotter och "brorsdotterdotter" hi,hi. Svägerskan får jag ju inte glömma.

kram Ewa

2009-12-14 @ 16:12:37
Postat av: Anonym

Tack så mycket självadet var mysigt.Världens bästa brorsdotter och "brorsdotterdotter" hi,hi. Svägerskan får jag ju inte glömma.

kram Ewa

2009-12-14 @ 16:20:23
Postat av: Mamma

Tack än en gång för det fina lussandet o tänk att vi faktiskt sov när Ni kom. Tack för en trevlig dag på stan. Kramis

2009-12-14 @ 17:34:23
Postat av: Lisa

Finaste tärnan jag har sett!

2009-12-15 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0