Onsdag

Jag har precis fått lite lunch i magen. Linssoppa och en macka blev det idag. Gott. Om ni inte har gjort den linssoppan. Den är supergod och nyttig!
Lillan sover nu och sen skall vi iväg till stan för att möta upp mamma och gå och titta på NKs julskyltning. Idag går mammas dröm i uppfyllelse. Hon har i flera år sagt att "Den dagen jag får barnbarn så skall jag ta med dem och titta på NKs julskyltning. Får jag det?" Så söt! Klart du får har jag alltid sagt. Och idag blir det av. Dock följer jag med också eftersom vi lite senare skall möta upp min faster och gå på Liseberg.
Mycket jul på oss idag.

Har varit ute på en långpromenad nu på morgonen också. Riktigt gött. Jag gick ända till kärringberget men sen var jag lite vilse haha. Så jag vände samma väg och gick tillbaka. En redig promenad på en timma och en kvart.

Nej nu skall jag sminka mig så jag är redo att röra mig när lillan vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0