September 2009

Jag fyllde 27 och det firades som vanligt tillsammans med min bror och min faster, eftersom vi alla fyller inom loppet av två veckor. Jag tror att vi var hemma hos farmor och farfar och firade det där. Jag fick pengar och shoppade lite nya kläder också fick jag en spikmatta. SMÄRTA!
Jag opererade mitt navelbråck också. Äntligen. Det var jobbigt att vara så handlingförlamad såpass länge. Jag kunde ju inte ta hand om Alicia någonting nästan. Inte lyfta henne, inte byta blöja. Mamma och pappa passade henne över en natt och det var så skönt. Jag och Chrille var bara hemma och tog det lugnt. Vi tittade på film, åt massa gott och jag tog igen massa förlorad sömn.

Men det absolut största i september var ju såklart när tvillingpojkarna Tristan och Anakin valde att möta världen den 3e september. Ganska mycket för tidigt men så välkomna! ♥



Saras och Tomas tvillingpojkar Tristan och Anakin.

Kommentarer
Postat av: Sara

aaw mina små sötproppar!

2009-12-30 @ 15:28:14
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0