Snö?

Jag läser på många av bloggarna jag följer att det snöar som bara den. Här i Majorna är det 5 grader varmt och duggregn. Pisseblött. Jag har svårt att se att det kommer snöa idag. Fan... Jag vill faktiskt ha snö nu!
Jag har varit ute en sväng nu på morgonen. ENSAM! Så skönt det var att gå och strosa i affärer ensam. Alicia brukar ju inte vara till något besvär men det är skönt att få vara Anna i ett par timmar. Inte vara mamma hela tiden. Köpte lite nya goda teer och julklapp till Alicia.

Vi hörs lite senare mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo då, här låg riktigt bra med snö innan men nu har det börjat regna...men jag njöt så mycket jag hann innan det började försvinna.

Gött med lite egentid!

Puss å Kram

2009-12-15 @ 15:01:14
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi har så mkt snö att jag inte vet vad! HAr pulsat runt som en dåre för att ta mig till och från skolan! Å de snöat konstant sen jag vakna! De är riktigt mysigt!

Heja Uppsala!

2009-12-15 @ 15:11:24
Postat av: Sara

skrev precis detta på fejsbook, verkar som det snböar över allt utan här! men okej det är två ställen det inte snöar på, kungsbacka o majorna! vi har oxå plusgrader o regn

2009-12-15 @ 16:21:23
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0