Söndag

Godmorgon!
Idag klev jag och lillan upp klockan 8:15. Men det har vart en ganska jobbig natt. Eller, jag skall väl inte klaga men om man jämför hur det brukar vara här hemma så var den jobbig. Jag hade extrem huvudvärk igår kväll. Så där så jag mådde illa. Jag har haft det en del den senaste tiden. Börjar undra om jag fått migrän. Det är väl inte omöjligt, min mamma har det ju.... Oj nu kom jag av mig. Natten var det ja. Alicia vaknade första gången kl 12 och var jätteledsen. Hon har blivit förkyld och kunde knappt andas. Givetvis skall hon jag envist ha nappen också och napp och täppt näsa är ingen bra kombination. Så jag fick gå upp med henne vid 12, "brotta" ner henne på skötbordet för att få suga rent hennes näsa. Ja det var en brottningsmatch kan jag avslöja. Men jag vann! Sen fick hon lite vatten och vi somnade igen. Sen har hon gråtit x antal gånger under natten. Så det var tur att jag la mig klockan 21 igår. Jag känner mig ganska utvilad ändå...

Idag vet jag inte vad vi skall hitta på. Det är grått i Göteborg idag men jag funderar på en promenad. Vi har tvättid klockan 12 dock. Aja, jag får se vad som hinns med. Jag skall steka pannkakor till middag har jag bestämt iallafall. Då blir lillan glad. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0