Stora tjejen

Idag pratade jag med en kvinna i kommunen som har hand om förskolorna i Göteborg. Det verkar som att vi får en plats hos dagmamma från och med 25e januari. Mammas lilla fis är en stor tjej nu. Dagmamma och grejer...
Vi vet inte vart dock. Det skall komma hem ett brev i dagarna där det står lite mer info.
Det pissiga är att jag inte kan vara med och skola in henne =(. Jag börjar ju jobba på volvo den 11e januari till den 1a mars. Min uppsägningstid. Så Chrille får sköta inskolningen. Det kommer gå utmärkt men det hade varit skönt att få vara med och se vad det är för dagmamma, vad det är för andra barn, mijön osv. Kanske kan ta en dag ledigt och följa med... Vi får se helt enkelt.

Men jag är glad att lillan fått en plats =)

Kommentarer
Postat av: Sara

dagmamma e ju skitbra=) var det längre än en månads uppsägning eller? shit va länge du ska arbeta, sugit=(

2009-12-23 @ 13:46:50
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

Ja jag hade faktiskt 2 månader uppsägning. Men det känns ok (än så länge) Det är 2 feta månadslöner. fatta vad gött! 34000 i näven på två månader typ =) I like!

2009-12-23 @ 13:48:46
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0