Torsdag

Godmorgon kalla torsdag!

Idag visade termometern -7,8 när jag och lillan gick upp. Satan vad kallt!
Alicia har fortfarande feber. 39,3 visade den imorse när vi klev upp. Antar att det är 3-dagarsfebern som är och hälsar på. Då borde hon vara feberfri imorgon med andra ord. Hon vaknade inatt vid 23:30 och febern hade stigit igen. Så jag tog upp henne, bytte blöja, gav alvedon och baddade pannan med en kall handduk. Men det gillade hon inte. Så låg vi och tittade på TV en stund för att sen gå och lägga oss i sängen. Hon somnade som en stock.

Nu står hon och tjatarpå mig att jag skall läsa bok för henne så jag får avsluta här.
So long!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nappen är helt klockren! :D Så stor Alica har blivit! :) Tiden går så fort!

2009-12-17 @ 09:59:35
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Malin

aj då...det låter inget bra...ja om hon vill får hon gärna klippa...både mig och håkan hehe

2009-12-18 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0