Uppesittar mys

Aaaah! Allt inför morgondagen är nu fixat. Jag ska måla naglarna också har jag tänkt men det ska nog hinnas med.
Sitter i soffan och göttar mig med massa gott. Jag gjorde Rocky Road förut. Fy satan vad gott det är! Lätt det bästa julgodiset.
Jag ser verkligen fram emot julafton imorgon. Det skall bli kul att ge Alicia sina paket. Jag har hittat det perfekta inslagningspappret som jag tror att hon kommer bli överlycklig när hon ser. Innehållen är ju också roliga såklart haha. Det skall bli kul att fira med Chrilles släkt också. Jag kommer sakna min familj men när man får barn blir det såhär. Ena året hos dem ena och andra året hos dem andra. Jag vill inte åka runt på julafton. Då skall man bara sitta ner och ta det lugnt.

Hoppas ni går en riktigt fin jul! Kanske bloggar jag imorgon innan vi åker. Om jag hinner....
GOD JUL! ♥



Se så liten Alicia var förra julen. Mitt lilla hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: catmust

åhhh va söt hon va!!!!!!!säg som d e mars du vill bara sitta o äta därför du inte orkar åka runt på julafton hahah jag har bara ätit frukost än så länge men känner mig redan tjock hahah

2009-12-24 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0