Besök

Vi har precis haft Tess, Tommy och Melissa på besök. Alicia var en satunge och drog Melissa i håret. Hon gjorde liksadant på Sigrid igår när vi träffade mammagruppen. Vad gör man? Hon fattar inte nej och när jag säger till henne flinar hon åt mig. Hmmm.
Imorse gick jag och Malin en långpromenad med Alicia och Viktor. Vi var ute nästan två timmar. Det var riktigt gött. Vi gick i skogen, skönt att andas frisk luft. Bort från avgaserna.

Igår var vi som sagt hemma hos en av mammorna i föräldrargruppen. Hon bjöd på grekisk sallad och paj. Mycket gott. Jag kan ju säga att denna veckans bantning går sådär. Jag har noll motivation och har värsta PMS känningarna. Jag vill bara äta allt som kommer i min väg. Irreterad är jag också. Kul. Känns verkligen roligt.
Jag hade gått ner 0,3 kg förra veckan.

Jag tror att detta är vad jag bjuder på just nu.
Hoppas ni har det bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0