Diskmaskin såld

Det var precis en kille här och hämtade diskmaskinen. 800 spänn fick vi för den. Bra, då är den här månaden räddad haha. Tragiskt för fan.

Det är lustigt det där när det ringer folk till en som man aldrig sett så skapar man sig en bild genom att höra personens röst. Den här personen stämde inte med min bild för fem öre.
Jo, jag hadfe tippat att han skulle vara i 30 års åldern. Han verkade sådär genom snäll och kom hit med sin pappa. Nu tycker jag så synd om han. Jag får alltid för mig att såna människor är så ensamma och att dem inte har någon.
Nu har jag fått för mig att han är en ensam person som inte har något liv. Han åkte liksom från Munkedal till göteborg för att hämta en diskmaskin. Sent på kvällen. Och han tog med sig sin pappa.
Stackarn.
Nu har jag dåligt samvete för att han inte fick den för 700 som han ville.
Jag skall ju definitivt aldrig bli affärskvinna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...skönt att veta att man inte är ensam! Precis så blir jag när jag ser gamla gubbar helt ensamma och man tycker så himla synd om dom. Men då försöker jag ändra inställning och tänka att de säkert har det jättebra med tio barnbarn eller nåt sånt:)

2009-02-12 @ 22:37:57
Postat av: Sara

ja usch nu tycker jag med synd om människan=( haha å ja har inte ens sett honom.....men d va säkert bara så att d va en bra deal o han kanske inte hade körkort?! men usch stackarn..nu mår ja dåligt....

2009-02-13 @ 00:27:44
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0