Fredag

Alicia ville ha välling klockan 6:15 imorse så det var bara att se glad ut och stiga upp. Hon somnade dock om vid 6:45 och jag tänkte yes, nu sover hon säkert ett par timmar. Men 45 minuter blev det. Jag var så trött så Chrille gick faktiskt upp med henne och jag sov till 10.

Vi gick ner till röda sten och käkade lunch idag. Åt nån fiskgryta. Den var helt OK men i slutet blev det för mycket fisk liksom. Efter det gick Chrille hem för han orkade inte promenera så långt och jag gick i en och en halv timma med Alicia. Det var så skönt och soligt. Jag satte mig nere vid röda sten en stund också. Nere vid vattnet var det alldeles stilla. Där var en man som flög drake också. Coolt det har jag aldrig sett live. Det händer alltid nåt här omkring.

Imorgon skall jag och Alicia hälsa på Catrin. Nu blir det sängen för mig. Trötter.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill bara önska er en bra Alla hjärtans dag :)

Pussar och kramar från Uppsala

2009-02-14 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0