Fredagen som gick

Var i stan en sväng idag. Bytte ett par jeans tights som jag köpte häromdagen. Köpte ljusa men nu bytte jag dem till mörka istället. Träffade Catrin också en snabb och fick mina locktänger.
Alicia satt så snällt i vagnen och gnällde inte en enda gång. Hon tycker bara att det är spännande att se på allt. Att åka spårvagn är hur spännande som helst!

Resten av dagen har spenderats hemma. Lagat middag städat lite och vart med Alicia.
Imorgon kommer mamma och pappa och hämtar henne vid 14-15 tiden och sen skall hon vara hos dem och sova där när vi åker till Chrilles kompis. Undrar hur det kommer att kännas att vara ifrån henne över en hel natt. Än så länge har jag ingen ångest. Men jag vet ju att hon kommer ha det jättebra hos mormor och morfar. Antagligen bättre än här hemma för mormor kommer nog inte sova en blund haha.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra helg!

2009-02-06 @ 22:44:50
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: S A N N A

åh va fin blogg du har sötnos! :*

2009-02-07 @ 17:04:03
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0