God morgon med glädjetårar

Shit vad blödig jag har blivit då haha.
Jag följer denna tjejens blogg och inatt blev dem föräldrar igen! När jag kom in på bloglovin imorse och läste det så kom tårarna! Helt fantastiskt. Ingen klen brud det där, bebisen föddes i receptionen på sjukhuset men var på väg ut redan i snön!
Stort grattis till Joefine och hennes familj!
Hur sjukt jävla ont det än gör att föda barn så längtar jag lite efter att få ge Alicia ett syskon. Inte än (håll i hatten) men i framtiden. Hoppas vi får äran till det.

Annars då?
Sitter här och äter frukost, Alicia somnade om efter lite babymassage. Funkar nog bättre att ge det på morgonen tror jag. På kvällen är hon alldeles för bökig och skall vända på sig och leka med sina fötter hela tiden. Småjobbigt när det är benen jag masserar.
Så nu jag har klätt på mig och tvättat av mig (duschade ju igår kväll) och har faktiskt inte sån träningsvärk idag som jag trodde. Bara jääääävligt ont i röven av den där spinning sadeln.
Men det löser sig sa gubben som sket i valhalla.

Idag skall jag in till stan en sväng. Möta Catrin för att få mina locktänger så att jag kan piffa te maj på lördag när det är party.
Bloggar kanske mer senare.
Puss på er ♥



Bästa dagen i vårt liv!

Kommentarer
Postat av: Malin

minns när vi var på östra och hälsade på er, hon var så liiiiten...

2009-02-06 @ 17:38:42
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: anna

jaaa såååå liiiiiten ja =)

2009-02-06 @ 17:50:29
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0