Halvårskalas

Igår blev vår lilla prinsessa 6 månader! Vi firade henne hr hemma med släkten. Hyfsat trångt med 13 pers i vår lilla lya. Men det ordna ju upp sig ganska bra. Gamlingarna blev placerade i köket och sen satt det folk lite överallt i vardagsrummet. Några på TV-bänken, jag på golvet och resten i soffan haha. Alicia fick smaka på tårtan jag bakade och det spilldes ingenting vill jag lova. Hon sa MMMM haha mamma upp i dagen. Presenter fick hon också. 2 par skor, ett bollhav i en badbalja, men du Håkan den där baljan är lite liten. När kommer sköldpaddorna in? Hon fick kläder, en liten rolig elefant av morbror Johan och filmer. En bok också. Knacka på hette den. Söt liten bok där det på varannan sida döljer sig en dörr man skall knacka på och på nästa blad så får man se vad som gömmer sig bakom dörren. Väldigt sött!
Jag hade tänkt visa bilder men min kamera kolade vippen. Batteriet dog. Så jag får ta det imorgon eller nåt.

Idag var vi på babymassage. Det var mysigt och Alicia verkade gilla det. Hon var inte äldst som jag trodde. Det var en bebis som var ungefär lika gammal och en annan bebis som var 8 månader. Resten var små skitar. Så nu skall vi öva massage här hemma. En gång om dagen och vi skall hitta en tid som passar oss bra. Skulle väl tippa på att kvällen blir bäst.

Imorgon skall jag träna. Tidigt. Chrille skall iväg vid halv 10 så jag får gå till gymmet innan det. Men det gör mig ingenting. Jag tränar gärna tidigt, hellre det än på eftermiddagen i alla fall.
Kanske är dags att krypa till sängs nu.
Sov gott allihop!


Kommentarer
Postat av: Malin

dom kommer nog in vid april maj kanske...hon fyller ju 1 snart så man vet ju aldrig då...

2009-02-03 @ 06:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0