Hämtat sessan

Det var så underbart att se Alicia igen och att få krama henne! Och att hon log och skrattade när hon såg oss fick mig att nästan börja gråta! Jag sa till Chrille innan vi åkte att tänk om hon inte känner igen oss. Eller typ börjar gråta eller nåt sånt. Då hade jag verkligen mått dåligt och aldrig åkt ifrån henne igen. Men nu blev hon glad och det var en lättnad!
Vi fick kallops hos mamma och pappa och det var riktigt gott.

Sitter och funderar lite över sommarkläder. Jag behöver nog lite nytt. Men denna sommaren får jag nog tänka mer praktiskt än snyggt. Eller ja, det går jag faktiskt att kombiner praktiskt och snyggt. Men antagligen kommer Alicia vara en liten vilding så det får bli lite byxor och linnen i schyssta färger. Tygskor skall också inhandlas. Och sandaler.
Vi får se vad mitt höftmått slutar på när jag har gått ner mina kilon. Jag tror nämligen att jag har blivit betydligt bredare efter förlossningen. Kul jag som hade hyfsat breda höfter innan. Lardass.

Planer denna veckan?
Imorgon är det babymassage och Chrilles morfar fyller år så vi skall hem till dem och hälsa på.
Ingen rytmik denna veckan då det är sportlov. Så sött, bebisarna har sportlov :P.
Babysim på torsdag. Så jag hinner nog träna en del denna veckan. Kanske kan träna tre dagar under veckan och en dag på helgen... Vi får se.

Nu blir det snart sängen iallafall.
Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Malin

tack

2009-02-09 @ 13:14:31
URL: http://bilbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0