Helgfrukost

Nu har jag precis ätit en god helg frukost som jag kallar det. Ingen äcklig fiberhavregrynsgröt som jag äter varje dag under veckan. Nej, idag blev det fruktsallad på kiwi, banan och apelsin, rostade mackor, te och ett glas mjölk. En stadig frukost för en lång dag.
Jag hade svårt att somna igår, somnade klockan 1 typ och 7:15 vaknade Alicia, som för övrigt ligger och sover med sin pappa nu. Mysfisar. Jag kunde inte somna för jag var hungrig så jag gick upp. Skönt att få sitta i lugn och ro, knappra lite på datorn.

Mellan 14 och 15 kommer mamma och pappa och hämtar lilla damen. Kanske går jag och Chrille ut och äter innan festen. Vi får se vad plånboken tillåter.
Skall ta en bild på mig sen innan vi åker så får ni se.
Tjing så länge.



Busfisen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli så kul att passa Alicia. Det blir säkert så att Alicia sover o Mormor är vaken i natt. Hoppas Du kan koppla av o får riktigt trevligt det är ok att ha ångest när man lämnar bort sitt barn över natten första gången. Puss o kram

2009-02-07 @ 09:59:16
Postat av: Malin

hihi sicken gulligt bild, och den frukosten lät god...här blir det gröt...och har varit ute och gått nu i 30 min och sen lite styrka, fick ju ångest för igår...

2009-02-07 @ 10:00:51
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så söt hon är :)

2009-02-07 @ 10:18:51
Postat av: therese

vilken god frukost! Vaaa söt bild=) hoppas du får d kul idag. håll i hatten. pooooosssss

2009-02-07 @ 10:26:49
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Johan

Sicket charmtroll hon är. Solglasögonbilden var för rolig. Lika cool som sin mamma. Ha det så trevligt på festen

2009-02-07 @ 11:34:13
Postat av: Sara

hoppas ni får toppenkul ikväll, fan vilken god o glad sötfis=)

2009-02-07 @ 12:15:28
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

tack allihop!

2009-02-07 @ 13:14:42
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0