Igår

Igår gick jag och Therese en promenad. Vi var ute i två timmar. Det var riktigt gött. Vi promenerade till slottskogen och sen gick vi lite i kungsladugård också. Guidade runt Therese lite. Hon hade med sig Nikita som faktiskt orkade gå hela tiden trots dem små korta benen. Hon är så söt.
Alicia fick sovit en skön tupplur i vagnen men vaknade lagom till att vi nästan var hemma. Så hon fick gunga för första gången. Dem hade ingen sån där babygunga men denna gick ju lika bra.

    



Nikita fick vara med och gunga på ett hörn

På kvällen slappade jag och åt lite godis och götta mig. Jag och Alicia tog ett bad men hon stupade i säng ganska tidigt. Hon var nog trött av all frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Sara

sötfis=)

2009-02-16 @ 21:31:08
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Malin

haha smart gunga man kan somna på

2009-02-17 @ 06:24:35
Postat av: anna

ja, malin hur tidigt är du uppe egentligen! 6,24!!!!

2009-02-17 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0