Oh what a day...

Sicken jäkla dag asså.
Imorse hade vi tid på BVC klockan 9:45. Läkarundersökning och det gick bra. Alicia har blivit en redig biff. Dags att börja motionera henne tror jag haha.
Efter BVC hade vi babysim. Klockan 12 dock men jag var ute och gick med Alici ia i hopp om att hon skulle somna. Men icke. Så sim blev det och hon var inte så jätteglad idag. Man kan inte vara på topp alla dagar.
Efter simningen åkte jag ut till Backaplan en sväng och shoppade lite kläder till mig. Två BHar också för det var verkligen behövligt. Gick in i en affär där dem hjälpte mig att ta fram min rätta storlek. Jag är fortfarande i chock. Innan har jag köpt BH i storlek 80C eller 85B. Nu skulle jag ha 70F! Men jag tog 75 för jag kunde fan inte andas med 70 runt.
Kan verkligen tipsa er som inte kollat att göra det. Vilken skillnad. Nu sitter pattarna på bröstkorgen inte vid magen hahaha.
Hittade tre tunikor som dem hade sänkt till 49 kr styck på Gina Tricot. Jag kunde till och med köpa Medium! Making progress!

Ikväll var jag och Therese på spinning. Jag är helt slut. Orkar knappt skriva ens haha. Så nu skall jag borsta tänderna och lägga mig och läsa. Imorgon kommer jag antagligen inte kunna röra mig.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0