Stackars krake

Vilken kväll vi har haft här hemma. Vi la Alicia vid 19 tiden och det var lite tårar och skrik men hon somnade efter en stund. Men har vaknat hela kvällen och gråtit helt hysteriskt. Hon är snuvig, så antingen beror det på att hon har svårt att andas, eller så är det tänder. Runt 21 tiden somnade hon igen och då sa jag att vaknar hon igen så får hon välling. En timme senare vaknade hon, jätteledsen, så hon fick mat och somnade i min famn.

Jag blir så ledsen när hon bara gråter och gråter och ingenting man gör hjälper. Undrar om hon håller på att bli sjuk eller om hon bara är ur form. Jag hoppas på det andra.
Stackars liten...

Nu skall jag lägga mig. Kanske blir en lång natt. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Therese

nee stackaren. Hoppas det blir bättre snart, att ni båda två får sova hela natten. Hoppas hon inte blir sjuk, sötisen. Sjung lille katt för henne :) puss o god natt

2009-02-19 @ 00:17:11
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0