Stor idé att banta för att sen hetsäta på helgen

Japp, det är så mitt liv är upplagt. På veckorna är jag hälsosam och äter nyttigt och tränar duktigt. Men när helgen kommer, då jävlar skall det firas att det är helg.
Idag var jag och Alicia hemma hos Catrin och fikade. Alicia måste tycka vi är världens tråkigaste som bara skall äta hela tiden haha. Catrin fick en parfym av mig som jag hade hemma men Chrille inte pallar med, han tycker att den luktar illa (vilket den inte gör). Men mamma, jag gav den till Catrin för den hade varit alldeles för tung för dig.
Och jag fick en klänning av Catrin som inte passade henne. Jättefin. jag skall visa er.

När jag kom hem gjorde Chrille tacos och jag matade Alicia. Nu är det snart melodifestivalen. Måste fixa godisskålen...

Kommentarer
Postat av: Jill

Varför ringde ni inte mig???=(

2009-02-15 @ 16:08:11
Postat av: Anonym

felåt, glömde faktiskt...

2009-02-15 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0