Torsdag

Dagen har spenderats här hemma såklart. Alicia harvarvat mellan att sova, vara pigg och ledsen. Men hon är en klippa. En stark tjej!
Jag åkte iväg en sväng förut och handlade mat. Det var då jag svängde in på H&M och hittade den fina jackan. Vad roligt att ni lämnar kommentarer om den, det är skitkul att se vad alla andra tycker. Men det blir den rosa. Eftersom barnvagnen är beige så kommer hon se ut som ett med jorden om hon har en beige jacka. Hon har dessutom en väst till våren som är lite cremefärgad. Så rosa blir tjusigt.

Ikväll blir det nog sängen tidigt. Jag tror dock att vi får sova bättre inatt. Alicia känns lite stabilare idag än igår kväll.
Imorgon skall jag ut till H&M och köpa jackan tänkte jag =).
Min / Alicias vinst kom på posten idag. Jättefint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0