Torsdagen

Idag var det dags för babysim igen. Alicia var inte så glad denna gången heller. Det är lite för mycket under vatten tror jag. Vi körde dyket ffrån kanten denna gången och det gick bra tre gånger. Men när vi sedan skulle ha barnen som en "ryggsäck" på vår rygg så var det inte kul att hamna uner vatten mer. Meningen var att barnen skall lära sig att hålla fast. Sen höll hon ett järngrepp om mig när jag hade henne i famnen. Hon la båda armarna om min hals och satte sin mun mot min kind. Aaaw, Jag tror att hon ville säga "Mamma släpp mig inte mera" så resten av passet så badade vi mest bara hon och jag. När jag märker att hon inte vill så tvingar jag henne inte i vattnet.

Vi åkte till tapetmagasinet och hämtade färg och allt annat tillbehör också. Meningen var att brorsan skulle komma hit imorgon och måla men vi har skjutit på det en vecka för vi är lite halvkassa i magen. Eller jag var det förut men nu känns det bra men Chrille mår inte toppen. Inget kräkande i alla fall. Alicia mår bra iallafall. Ta i trä...
Imorgon är det vägning igen. Undrar hur det har gått denna veckan. Jag har ju inte tränat så mycket som jag hade tänkt mig. Kosten har jag skött dock. Om det är gött väder imon så får det bli en lång promenad.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Går du på Viktväktarna? (eftersom du skriver att du sak vägas imorgon menar jag!)

2009-02-12 @ 21:38:20
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Sara

åh ska bli najs å se sen när ni målat om=) du e grym på att hålla din diet, om ja bara va hälften så duktig hade jag varit glad=/ du har säkert gått ner mer ändå=)

2009-02-13 @ 00:25:32
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

tack sara. om du hade vägt så mycket som jag gjorde så hade du nog haft mer diciplin. du har ju knappt nåt att gå ner ju !!

2009-02-13 @ 11:41:24
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: malin

bra ni mår lite bättre...

2009-02-13 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0