Vi är hemma

Dyngraka trillade vi in i hallen för en stund sen. Chrille har däckat på toagolvet och här sitter jag och yrar.

Eller inte....

Vi kom hem klockan 21:00 hahaha. Vi är officiella party bajsare. Första gången vi är barnlediga också drar vi hem från festen astidigt. Nej, det berodde faktiskt på att Chrille inte är helt bra i sin mage. Inte fylla eller nåt utan han känner som om han ska spy och ahr haft så hela dagen typ. Inte så jävla ball att vara på fest då. Jag skall inte sticka under stol med att det är grymt skönt att vara hemma tidigt. Nu hoppas jag bara att jag får sova ut ordentligt imorgon.
Så här såg jag ut ikväll.



Fuck vad jag saknar mina lockar. Kanske dem kommer tillbaka om jag blir gravid igen. Hoppas.
Här har jag lockat med min vågtång från OBH Nordica.

Vi hade i alla fall trevligt på festen. Chrilles kompis blev överraskad sa han men jag vette fan. Det var ju definitivt inte samma reaktion som vi fick av Håkan på hans 30 års fest haha. Den minen är ju värd att betala för att få se igen.
Fick träffa en del av Chrilles gamla klasskamrater och har hört en del galna och hysteriskt roliga historier. Man skall nog vara glad att man inte varit lärare åt dem dårarna.
Ha en mysig kväll.

Ps. Nu saknar jag Alicia.... ♥ Ååå vad jag skall puss på henne imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fin du är! Usch du kan få mina så kan jag ta ditt raka hår!!!!

2009-02-07 @ 23:33:50
Postat av: anna

give it to me. dina lockar är ju bedårande!!

2009-02-08 @ 13:14:28
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

nej, hon var nog lite trött

2009-02-08 @ 13:27:20
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Malin

ja jag kunde inte låta bli när hon gosade med morbror...lilla linslusen...

2009-02-08 @ 13:48:15
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Sara

skit fin gumman=) ser ut som om du blivit en hel del lättare?!

2009-02-09 @ 11:43:28
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0