13e januari

Tack för alla kommentarer. Det är så roligt att se vilka som är här inne och härjar.
Hänger inte läpp över den lägenheten längre. Det var la inte meningen helt enkelt. Jag var inne på boplats igår igen och kollade. Hittade en lägenhet som enligt deras karta låg nere vid vattnet, nästan vid röda sten. Fatta vad nice! Jag sökte den med en gång eftersom det är världens läge. Men sen låg jag och tänkte. Hmmm Lantvärnsgatan. Ligger inte det vid triumfglass? Idag tittade jag på en annan karta. Och mycket riktigt. Boplats har märkt ut fel! Men nu har vi blivit erbjudna en visning. Så vi skall gå och titta på den. Det är en trea på 89 kvadrat! Vi kommer gå vilse. Okej, den ligger inte jätteroligt men va fan... Fuck it. Den kanske är perfekt.

Var ute på backaplan en sväng idag eftersom vår skötväska gått sönder. Dragkedjan gick sönder igår. Dem skall skicka ner den till Malmö för att dem skall laga den och det kommer ta två-tre veckor. Jag sa till dem att jag kan inte vara utan skötväska så länge. Vad ska jag gå runt med en påse då eller? Hon sa att dem skulle kolla om jag kan låna en. Då får jag säkert en som inte matchar vagnen så kommer jag gå runt och se ut som ett jävla freak. Sånt stör mig. Ge mig en ny väska bara. Hur svårt kan det vara. Snålapor.

Lillan ligger och sover. Vi var uppe hos Malin och Viktor en sväng förut och dem lekte lite.
Nu skall jag kika runt lite här. Ha det gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hu kan ni få en visning så himla fort? Har du mutat dem eller är det genom er värd?

2009-01-13 @ 16:13:05
Postat av: anna

jag har vart registrerad på boplats sen 2002. det är dags att det trillar in lite visningar nu tycker jag =) 6 år senare liksom. Det finns gott om bostäder i GBG...

2009-01-13 @ 16:24:11
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catrin

En till visning till gött!!!

2009-01-13 @ 16:52:18
Postat av: Alexandra

Om lägenheten är fin så kan du ju glädja dig att det är grymt god glass där och nära till F&S :)

2009-01-13 @ 19:04:45
URL: http://alexandraaaa.blogg.se/
Postat av: anna

jajamen =)

och då kan jag gå och frossa i glass och sen träna bort den :P

2009-01-13 @ 19:41:54
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

men fan d e la inte fy skam det läget? fan va mycket visningar ni får nu=) grymt ju...å 89kvm e ju jätte stort i jämförelse med vad ni har=) håller tummarna för er att denna e fin å att ni får den=)

2009-01-13 @ 23:31:43
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

tack gumman... det värsta av allt är att dem bygger ett hem för hemlösa missbrukare på samma gata. tryggt.....

2009-01-14 @ 08:01:54
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0