Äntligen igång

Idag fick jag äntligen tid för mig själv och jag var på gymet i nästan två timmar. Det var så skönt att koppla bort hemmet och bara vara jag. I fortsättningen skall jag nog duscha och basta och sånt där faktiskt, istället för när jag kommer hem.
Jag gick 15 min sen cyklade jag 15 minuter och körde styrketräning. Biceps, triceps, axlar, mage och lite rygg.
Helt underbart! Nu känner jag att jag har gått ner i vikt och jag ser det på min mage. Det är fortfarande shit load som skall bort men att se och känna resultat är så peppande.
Nu måste jag äta lite, skriver mer snart.


Kommentarer
Postat av: Sara

grymt bra anna=) du klarar d här utan problem

2009-01-22 @ 22:31:49
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0