Bloggsvacka

Det är därför jag inte skrivit på ett par dagar.
Inatt sov jg och Alicia hemma hos mamma och pappa. Jag och mamma var på kommersen idag eftersom min svägerska stod där och sålde lite. Alicia fick ett par byxor, en klänning och en tröja. Sen fick vi en babywatch gratis. Tack Emelie och Pontus, den funkar alldeles utmärkt. Jag känner att vi behöver en babywatch i denna gigantiska våning vi bor i haha. Alla 51 kvadratmeter liksom. Men någon gång får vi användning av den. Till sommaren när man sitter på balkongen. Eller som vi är hemma hos mamma och pappa och lillan sover.

Vad har hänt annars då. Inte så mycket. Jag var ute på 421 förut och köpte smink. Loreal´s mineral foundation. Jag provade den lite lätt förut och wow! Imon skall jag sminka ordentligt. Det är roligt när man köper nytt smink tycker jag. Att få prova och ha sig. Jag behöver en ny rouge. Therese du får följa med mig in till stan nån dag och hjälpa. Jag suger på det där med rouge =).

Imon skall jag åka och simma. Sen är det kalas för mamma.
Ha en mysig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0