Det bor en liten vilding med oss

Idag har Alicia varit helvild! Hon sitter på golvet och gungar och nästan kastar sig efter saker. Attackerar mitt ben eller mig när jag sitter eller ligger brevid henne. Hon har hoppat i sin gunga och hon är glad och skriker i falsett haha. Hon är helt underbar! Så mycket glädje i det lilla fröet!
Mamma var här och hälsade på. Pappa stannade hemme då han hade ot i halsen. =(. Mamma hade köpt fina tulpaner till mig och hade med sig sallad. Gott. Kul att ha sällskap efter att Chrille går till jobbet. Sällskap har jag ju alltid, Alicia. Men vuxensällskap är trevligt!

Annars har dagen flytit på. Gick en promenad på förmiddagen, slängde i en maskin tvätt. Städade toan och dammsög i lägenheten. Produktiv dag.
Väntar på att min karl skall ringa. Jag vill gå och träna imorgon. Måste checka med honom först bara. Jag fick tag på kärringen på volvo och jag får friskvårdbidrag även fast jag är föräldraledig så det var ju bra!




Jag rensade min kamera och la in bilder på datorn. Hittade denna söta. Det ser ut som hon håller i en liten väska. Så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0