Godmorgon!

Idag skall vi som sagt till Varberg jag och lillan. Det skall bli så roligt att träffa Sandra och Julia. Blir inte borta så många timmar, det skall bli kul att se hur Alicia tycker det är att åka tåg. kjag tror att hon kommer gilla det. Det finns la massor att kolla på.
Just nu sover hon en tupplur, så det blev ingen powerwalk för min del. Kilon rasar ju av mig ändå. jag skall väga mig imorgon bitti igen för imon har jag en ätardag. Då blir det tacos och godis. Mmm. Och kanske den där marängswissen som jag aldrig åt på nyår. Smask. Jag tänker inte ge upp allt det goda för att gå ner i vikt. En äterdag i veckan eller kanske varannan vecka kommer jag köra på.
Nu borde jag passa på att ta en dusch när fröken ändå sover. Japp, så får det bli. Jag skall ta med kamera till Varberg så det blir kanske lite bilder imon eller ikväll om jag hinner och orkar.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

du är duktig du, kommer snart jag med...

2009-01-09 @ 10:15:26
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Annica

Låter verkligen som att du har en sund inställning till din viktnedgång, det är ju oftast då det fungerar i längden.

2009-01-09 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0