Hemmadag

Idag har vi tvättat och bara varit hemma. Rätt skönt faktiskt. jag sov middag med Alicia en stund förut eftersom hon tyckte att det var en bra idé att vakna klockan 5 imorse! I en timma och en kvart försökte jag få henne att somna om sen gav jag upp och hon fick mat. Hon somnade om efter det in liten stund men jag har känt mig hyfsat sleten idag.
Sitter och tittar på Let´s dance just nu och Hasse Aro dansade precis haha. Han har ungefär lika mycket taktkänsla som min bror. Haha.

Usch jag fick ett tråkigt mail förut. JR Eric är död. (För er som inte vet så är JR Eric en svensk reggae artist) Jag känner han inte eller så men har sett han uppträda några gånger och han var duktig. han omkom visst i en mopedolycka på Koh Samui igår. Tragiskt.

Imorgon är det lördag och jag skall äta Godis. Jag har varit så extremt godissugen både igår och idag men jag har faktiskt inte ätit något! Men imon får det bli lördagsgodis. Vi skall hem till Chrilles mormor och morfar och hälsa på också.
Nu skall jag återgå till TV tittandet. Äta lite kvällsmat också.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha om du menar din bror som jag är gift med så kanske jag håller med lite...men han kan röra på höfterna lite i alla fall

2009-01-17 @ 08:40:18
URL: http://bilbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0