Stora tjejen!

Alltid samma visa i januari. Pengarna tar slut innan månaden ens har gått halvägs. Mitt sparkonto som var rätt rejält för några månader sen börjar bli tunnare och tunnare. Yeah yeah. I landsproblem.
Var ute och handlade mat förut. Träffade på en kvinna som tyckte att Alicia var så söt och började prata med mig. Det slutade med att hon la ut hela sitt liv för mig. Hon hade ett barnbarn som var ett och ett halvt och jag förstod att hon inte tyckte så bra om sin dotters svärmor som var läkare (viktigt att poängtera förstod jag). Igår trodde hon att hon skulle dö. Något hände med hennes mage och det var så hennes mamma dog. Men hon hade vart på Apoteket och köpt laxermedel och idag mådde hon tipp topp. Haha. Sicken rolig prick. Det är lite som filmen hundtricket att ha barn. Massa folk kommer fram och pratar. Det är roligt att få beröm för Alicia. Jag blir så stolt!
Idag fick Alicia åka kundvagn och hon såg så stolt och glad ut!

Nu äts det välling här och jag får blogga med en hand. Lite jobbigt. Så jag avslutar här.
Kram på er!






Kommentarer
Postat av: johan

vad söt hon är.Får komma och hälsa på snart så man får leka lite med henne. Fast hon börjar väl bara gråta då ;-)

2009-01-14 @ 17:28:26
Postat av: anna

hahaha nejdå Jag ringer dig sen när terroristen har somnat =)

2009-01-14 @ 18:02:58
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det syns verkligen att hon gillar detta. Det riktigt lyser om henne. Mormors lilla sötnos Puss o Kram

2009-01-14 @ 19:01:40
Postat av: Lisa

Wieee de där såg roligt ut :)

2009-01-14 @ 19:21:37
Postat av: Sara

hehe d verkar som någon tycker om att åka runt i affärer=) kan undra om hon e lik sin mamma??? hihi sötnos e hon i alla fall

2009-01-14 @ 19:36:39
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

shopaholic =)

2009-01-14 @ 19:44:19
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0