Lördag

Idag har jag varit med Therese och Catrin. Vi åkte hem till mig och fikade, eller mölade kanske man skall säga haha. Satt och tjötade och hade det trevligt. Stackars Jillbert har halsfluss så nästa gång får du va med bettan =). Sen åkte Catrin hem och jag och Therese åkte till Maxi och handlade lite.
Hahaha måste berätta, så roligt. Jag hade Thereses plånbok i min väska och när vi skulle betala säger hon:
- Kan jag få min pistol? Hahahhaha plånboken menade hon. Shit vi låg nästan dubbelvikta där inne hahaha. Tänk om hon i kassan hörde det. Diskret rånare änna :P.

Ikväll har jag bakat lite. Vad får min gäster, eller Alicias gäster, se imorgon. Vi skall ha halvårskalas. Alicia blir sex månader imorgon. Jag kan inte tro att det är sant. Vid denna tiden för exakt sex månader sen så hade jag ingen aning om att jag inom några timmar skulle bli mamma. Inga känningar what so ever. Lustigt det där. Att man går i nio månader och väntar på bebisen och sen kommer det ändå på något sätt så oförberett. Nu minns jag knappt hur livet utan Alicia var. Jag skulle inte vilja ha tillbaka det heller. Alicia är mitt allt. Helt underbar! ♥





Inatt sov jag och lillan hemma hos mamma och pappa. Chrille åkte till en kompis så vi åkte hem till mamma och pappa och stannade över natten. Nästa helg skall dem vara barnvakt då jag och Chrille är bjudna på en fest. Första gången vi lämnar bort henne över natten. Vad kul det skall bli att göra mig fin. Nu när jag fått ner i vikt också så känns det ännu roligare.
Kanske skall spexa till det med lite heels och grejer. Den som lever får se...

Nu blir det snart bingen för min del. Sov gott.
och du Therese.. PANG PANG!
MOOOHAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Tant Lisa

Grattis Grattis på halvårsdagen!

2009-02-01 @ 10:04:47
Postat av: Sara

grattis till lilltösen....börjar bli stor nu=)

2009-02-01 @ 12:14:37
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: therese

hahahahahhahahahah, ja kunde verkligen inte sluta skratta. pang pang =) Hoppas kalaset bli bra. Grattis på halv års dagen världens sötaste bebis. Pösssss therese

2009-02-01 @ 16:37:10
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sicken lite gos! :) Va roligt att viktnedgången går åt rätt håll! Kramar

2009-02-01 @ 16:58:07
URL: http://alexandraaaa.blogg.se/
Postat av: Therese

hur kan man säga fel på plånbok o pistol. haha normalt. har jag aggisar inom mig kankse heheh

2009-02-02 @ 20:23:20
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0