Måndag

Jag har precis ätit min andra del av frukosten nu. Idag bestämde jag mig för att dela frukosten i två eftersom jag ahar varit så groteskt hungrig de senaste dagarna. Så först blev det havregrynsgröt med kanel och mjölk. Och nyss åt jag en knäckemacka och en macka med leverpastej och gurka på. En kopp te också såklart.

Kom på förut att Chrilles bil står parkerad på gratisparkering och idag är det måndag vecka 2 vilket innebär att dem sopar mellan 9 och 12. Så smack. 600 kronor böter.
MEN... sen kom jag även på att imorgon är det röd dag vilket innebär att idag är det "lördag" = ingen sopning. Gött!

Idag skall vi ev till Carro och Donya. Vi skulle ta en promenad pratade vi om men jag tror att Carro kommer tycka att det är för kallt. 8 minusgrader sa dem på vädret. Jag vet inte riktigt vad det är här för våran termometer är paj. Men kanske åker vi hem till dem och hälsar på istället. Vi får se, vi får se.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis till viktminskningen:)

2009-01-05 @ 11:59:22
Postat av: Fru Evelina

haha tur i oturen då att det var en sån här måndag så ni slapp böter =)

hoppas dagen har varit bra!

kram

2009-01-05 @ 19:51:40
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0