Regnbåge

Idag var vi på ännu en lägenhetsvisning. Visst lägenheten var stor men det var nog även det enda som var positivt. Golven var ju fräscha också visserligen. När man kom in möttes man av en STOR hall. Rakt fram låg ett litet litet sovrum och brevid det ett STORT! Badrummet var halvkaklat blått.. URK. Vardagsrummet höll gubben på att måla vitt så det var ju sjysst. Köket... kristus... Beige/senapsgula skåpsluckor och KNALLGULA väggar. Med en bård i mitten. Visst såna saker går att fixa men jag har ingen lust att flytta in i en lägenhet och fixa allt. Sånt tar tid och jag vill helst ha det gjort med den gång. Så det blev ett nej. Det var helt enkelt inte värt 6100 kronor i månaden och att bo brevid (nästan iaf) ett boende för hemlösa missbrukare, när man dessutom har barn, kändes sådär spännande också. Jag som är den mest paranoida människan hade antagligen inte vågat vara ensam hemma ens.

Jag och Alicia var hemma hos Therese och hälsade på henne och den galna hunden. Catrin var också där. Alicia och hunden är helt kära i varandra. Så sött. Synd att hunden har allvarlig damp så man inte kan släppa henne haha. Jesus.

Imorgon är det tvätt på schemat. Fantastiskt roligt. Hoppas det blir så fint väder som idag så vi kan ta en promenix. Jag avr ute idag i en timma. Helt underbart!
Kram på er vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0