Simsalabim

Babysimmet igår gick verkligen över förväntan! Speciellt eftersom Alicia som en halvtimma mellan 9 och 9:30 och sen vägrade somna mer. Så jag fick gå ut och gå med henne en sväng innan simningen så hon fick i alla fall sovit 20 minuter precis innan det började. Lite mat på det också såp var allt tip top!
Igår introducerades dyket. Jag höll i Alicia och sa "Ett två tre nu kommer det vatten" (dyksignalen kallas det) och sen höll jag henne och "svepte" henne under vattnet och upp mot min axel. Det gick jättebra! Hon såg mest förvånad ut men inget gråt!
Efter simningen så var hon hur pigg som helst! Var vaken i flera timmar och tjoade och fick sitta och titta på mig när jag frostade av frysen. Stimulerande haha. Jag var verkligen tvungen, hade inte frostat av den sen vi flyttade hit för ett och ett halvt år sen. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Idag kom Håkan hit med kött så nu är det fullt i frysen. I like!

Chrille har åkt till Nossebro så jag och Alicia skall hem till mamma och pappa och sova där inatt.
Jag var och tränade förut. Så skönt! Körde ben, rygg, mage och gick i en halvtimma.
Nu skall jag slappa lite, Alicia sover så jag får passa på.



Bild från babysim i december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0