Söndag

Igår somnade jag tidigt. Släckte vid 23 och hann nog inte mer än att lägga mig bekvämt. Sen sov jag. Alicia låg brevid mig (mys) för mr snore låg på soffan. Han gick upp med oss imorse. Mysigt att äta frukost tillsammans. Förhoppningsvis blir det mer sånt nu framöver eftersom hans sista arbetsdag är på måndag. Dock betalt till den sista mars. Helt OK.
Nu vilar han och Alicia och jag väntar på att klockan skall ticka iväg så att jag kan åka och simma. Klockan 11 öppnar dem. Vad skönt det skall bli. Undrar om jag orkar simma 1000 meter. Jag skall försöka i alla fall. Efter det skall jag basta. Sen kommer la jag somna på mammas kalas haha.

Vill fixa mitt hår. Klippa mig och göra blonda slingor igen. Är trött på det lite mörkare som jag gjorde i höstas. Jag trivs nog bäst som ljusblond trots allt.
Ha en bra söndag kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0