Sunday bloody sunday

Idag kom Tess, Tommy och Melissa hit och vi promenerade till slottskogen och kollade på djuren. Inte så många djur som var ute dock. Det blåste en del och var inte sådär överdrivet mysigt väder men gött att komma ut och röra på sig i alla fall. Sen gick vi hem hit och drack kaffe och te. Alicia har varit snackig och var väldigt intresserad av Melissa. Hon satt och gapade och sträckte ut sina armar efter henne och när hon fick tag på Melissas huvud skulle hon smaka på det haha. Som allt annat. Allt åker in i munnen nu. Hon är helskön. Melissa såg lite fundersam ut.

Imorgon hoppas jag att vi får svar om lägenheten. Idag var sista svarsdag så imorgon borde vi ju få veta.
Helgen har varit lugn. Jag och Alicia var hemma hos mamma och pappa en sväng igår. Jag och mamma tog en promenad ner till angered och jag köpte lördagsgodis. Mmm. Det får nog bli ätardag varannan helg för idag har jag lite ångest och det var svårt att hålla sig idag med när det fanns lite godis kvar. Bad me. Jag som hade så bra karaktär. Men, jag har gått ner 4,5 kilo. Det var när jag vägde mig i lördags morse. Alltså har jag tappat det på 10 dagar. Nu skall the fat ass försvinna.

Dags att sova nu tror jag. Ont i ryggen har jag. inte lätt när man har en liten att ta hand om. Lyfta upp lägga ner osv. Behöver träna men det får vänta till ryggen känns lite bättre. Imorgon börjar min stackars karl jobba. Vad skönt det är att slippa sån ångest.

Godnatt på er gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0