Torsdag

Något förvånad imorse när jag vaknade och såg att det var snö ute. Jag hade hört att det skulle komma snö men trodde att det skulle komma på eftermiddagen.
Åkte till läkaren imorse. Jag var hans första patient men ändå fick jag vänta 25 minuter för att få komma in. Vad fan sysslar läkare med? Sen har ju jag alltid turen att träffa såna "normala" läkare. Eller inte. Han tittade på min navel och frågade:
- Jaha, vad tycker du att vi skall göra åt det här? utan att berätta vad felet var.
- Inte vet jag, sa jag. Det är ju du som är läkare.
Suck. Han konstaterade i alla fall ett navelbråck. Det skall vara jag till att få dem mest underliga saker. Han skulle skicka en remiss till nåt sjukhus iallafall.

Vad roligt att ni är så peppande angående min företagsidé. Tack! Jag måste läsa på lite mer så jag vet vad det är. Måste bestämma målgrupp, vad det är för saker jag vill sälja och vilken stil.

Imorgon skall jag och Alicia på utflykt. Jag var inne på Sandras blogg förut och hon skulle träffa Julia och dem skall till Varberg så jag bestämde mig för att haka på. Vi tar tåget ner jag och Alicia och möter upp dem. Det skall bli skitkul! så det blir ingen träning imon heller. Attans. Jag får satsa på en power walk på morronkvisten. Om det inte är pissigt väder. All snö är borta här nu. Det gick undan.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli så himla roligt att se er!!!

Bästa brudarna på stan!

Nice som bara den!

Ses imorgon, 13.19 står vi där å vinkar på er...hahaha...pöss pöss

2009-01-08 @ 21:30:21
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att kolla upp det juridiska innan du börjar, och om du har rätt till starta-eget-bidrag. Du kanske kan få något extra eftersom du blev varslad?

Man ska ta all hjälp man kan få:)

2009-01-08 @ 21:32:15
Postat av: anna

sandra: Japp imon ses vi fan vad kul!!!!

Anonym: Tack för tipsen. Skall kolla upp allt det där. Dock tror jag inte att jag kan få något bidrag eftersom min anställning inte upphör förren januari 2010, när jag skall tillbaka efter mammaledigheten. klart att man skall ta all hjälp man kan få! ha e

2009-01-08 @ 22:23:10
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

sandra: Japp imon ses vi fan vad kul!!!!

Anonym: Tack för tipsen. Skall kolla upp allt det där. Dock tror jag inte att jag kan få något bidrag eftersom min anställning inte upphör förren januari 2010, när jag skall tillbaka efter mammaledigheten. klart att man skall ta all hjälp man kan få! ha en bra kväll

2009-01-08 @ 22:23:41
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

Anonym = jag, kommer inte alltid överens med din blogg:)

2009-01-09 @ 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0