Utmaning

Blev utmanad av Malin att göra denna listan:

Tio första
Första bästa kompis: Sara
Första bil: Ford Focus.
Första kärlek: Riktiga kärlek. Jag vet faktiskt inte om jag vart råkär innan jag träffade Chrille.
Första husdjur: Mina guldfiskar E-type och Pandora haha
Första semester: Första långa semestern var nog när vi bilade till Österrike 1992.
Första jobb: Sommarjobb på Vårdcentralen i Lövgärdet. satt i receptionen och tog emot patienter.
Första köpta skiva: Backstreet Boys första CD.
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: New kids On The Block. 1992, jag var 10 år gammal.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vin på nyår
Senaste bilfärd: Till ICA maxi i onsdags
Senaste filmen du såg: World trade center
Senast ringda telefonsamtal: Catrin igår kväll
Senaste bubbelbadet: På midsommarafton
Senast spelade CD-skiva: Barnkammarboken =)
Senaste kyss: Igår
Senaste gången du grät: Kommer inte ihåg faktiskt. Nån vecka kanske.
Senaste måltiden: Gröt, två mackor och te.

Sju har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Busringt till någon: Hell yeah haha 

Sju saker du har på dig
1. Tröja
2. Hårband
3. BH
4. mjukisbrallor
5. trosor
6. strumpor
7. -


Sex saker du har gjort idag
1. Vaknat
2. Matat Alicia
3. Diskat
4. Lekt med lillan
5. Duschat
6. Ätit frukost

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mat
2. Min kamera
3. Våra soffor
4. Tvn
5. Sängen

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma, Sara, Linda, Carro

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar el vinter? Sommar
Choklad el chips? Omöjligt val. Jag väljer båda.

Två saker att göra innan du dör
Föda fler barn
Bygga hus

En sak du ångrar
Bara en?

Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg
Sara
Thezia
Julia
Sandra

____________________________________________________________________________

Update: Jag missade frågan "En sak du ångrar" märkte jag. Fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0