Visit

Vi åkte hem till Carro och Donya och hälsade på. Det var för kallt för att gå ut. Tyckte både hon och jag. Det var fan 7 minus när jag åkte hemifrån. Stila dig. Vi drack te och tjöta och jämförde bebisar haha. Sånt där som mammor gör.
När jag kom hem så började jag laga mat. Idag blev det majsplättar med bacon och ruccola. Helt grymt goda!
Alicia fick sig ett spel för att hon var övertrött. Chrille försökte få henne att somna men hon bara vägrade. Hon har lärt sig att ta ut nappen ur munnen men kan inte stoppa tillbaka den igen. Så man stoppar i den, hon tar ut den och blir förbannad. Man stoppar in nappen, hon tar ut den osv osv.
Sånt spel som hon fick idag hör inte till vanligheterna. Jag kan räkna dem gångerna på en hand under fem månaders tid. Fattar ni hur snäll hon är!?
Nu sover hon jättegott för natten. Jag läste två böcker för henne, släckte lampan la henne på sidan, sjöng lite och så somnade hon.

Jag ser att jag har fått en del nya läsare. Välkomna. ni får gärna berätta vilka ni är!
Ha en skön kväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha asså lilltösen får vara på bordet den lilla busen=)

2009-01-06 @ 18:18:07
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

jajamen =)

2009-01-06 @ 19:56:14
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0