11

Så! Nu står väskorna packade, det sista får vi fylla på imorgon bitti, det är rent och städat här hemma, lillan sover och det borde jag också göra snart. Vi har ca 60 mil att köra imorgon. Fy fan vad segt....

Idag tog Alicia elva steg! Nya rekordet. Hon ställde sig upp själv och skulle stappla in till mig i sovrummet. Ramlade dock innan hon kom fram. Men vad duktig hon är! Jag tror att när vi kommer hem från dalarna om en vecka så kommer hon gå! Hoppas!
Hon skulle ta sin napp som låg på golvet förut också. Jag tittade på henne och såg att hon var på väg att krypa fram till den. Men ångrade sig och istället reste hon sig och tog några steg. =)

Kanske bloggar jag lite från mobilen uppe i dalarna. Annars får ni kika in igen nästa söndag.
Ha det gott allihop!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har redan betalat så ni kan betala när ni har tid och fått pengar

2009-07-19 @ 06:51:25
Postat av: Maria

Vilka fina smycken i inlägget tidigare!



Ha en trevlig tripp till Dalarna och kör försiktigt.



Kram

2009-07-21 @ 18:10:44
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Åhh vad roligt! Tänk att hon bara är knappt ett år gammal. Och min Vilda är lite över 4 månader. Kanske om sju månader har hon också börjat att gå! Det är galet hur fort allting går... Ha det så trevligt i Dalarna! Kram

2009-07-21 @ 21:33:20
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0