Dagen före den STORA dagen

Imon är det den stora dagen, när vår lilla tjej blir stora tjejen. Då är hon ett barn, ingen bebis längre. Fast hon kommer alltid vara min bebis.

Igår mötte jag mamma och pappa i angered så handlade vi allt jag behövde för att baka till kalaset. Jag bakade hemma hos dem. Större kök och diskmaskin. Det blev jättebra det som jag bakade. The final touch får jag göra imorgon. Då även tårtan skall göras. Mmm så smarrigt det kommer att bli =).

På kvällen åkte jag hem till Carro, trevligt att få umgås utan barn. Chrille var hemma med lillan och Donya sov ju så vi satt mest och flummade som vanligt. Jag är så glad att jag och Carro är vänner. Och att vi bara har känt varandra i 3 år kan man inte tro. Jag kan berätta allt för henne och det är så skönt! En sann vän!

Idag skall jag och lillan träffa Sara och tvillingarna i magen. Jag vill känns och buffa på dem lite =) Att Sara också skall få barn är så roligt. Och så häftigt. Och hon skall alltid vara värst så hon satsar på två med en gång haha. Why not liksom?
I eftermiddag skall vi till Tommy och Tess, eller om dem kommer hit. Vi får se hur det blir.

Skriver nog mer ikväll.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: pappapoet

Vad kul med kalas, hoppas allt går bra :d

2009-07-31 @ 11:30:31
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ahja, nu hade ja faktiskt bara bokat en bebis!!! men d e ju lika bra att göra d ordentligt när man e på gång! nu åker ja strax=)

2009-07-31 @ 11:31:04
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0