Fixar

Jag håller på och tvättar nu. Kan inte börja packa förrens det är torrt ändå så nu sitter jag mest och försöker få tiden att gå. Har nog besökt alla intressanta (för mig) sidor på nätet. Chrille och Alicia sover och har gjort det i en och en halv timma ungefär.

Klockan 0:30 somnade Alicia om igår. Så hade hon varit vaken sen 21:30 ungefär. Jag fattar inte varför hon gör så! Hon hade bara sovit en gång igår på dagen också så hon borde varit helt slut. Barn är gåtor.

Jag har fastnat för en smyckeserie som heter "Pearls for girls".

     
Jag ÄLSKAR ringen (bild nr 3) Och dem små söta berlockerna på bild 4. Födelsedags tips! Finns på dimoda i Allum eller på frölunda torg. Eller på blingit.se

Alla bilder kommer från blingit.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh så fina!!! Jag har nån slag kärlek till prinsesskronor som inte går att förklara! Första armbandet e ju bara sååå fint!!!

2009-07-18 @ 14:49:26
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: catmust

jag älskar också dom smyckerna älskar det första armbandet jättemycket!!dom finns på sisters också!:-)puss

2009-07-18 @ 17:27:18
Postat av: Anonym

oooh va fina dom va=)

2009-07-18 @ 18:34:13
Postat av: Malin

förfallodagen är den 20:e...men tar 3 dar för den och registreras...

2009-07-18 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0