Michael Jackson

Jag tittade på minnes ceremonin för Michael Jackson alldeles nyss.
Det är lustigt att folk som är kritiserade under deras karriär plötsligt när dem dör blir värsta hjältarna! Själv trodde jag aldrig på pedofil anklagelserna. Han må har varit extremt skum, men stackarn har aldrig haft en barndom. Han har haft en tyrann till far och folk är kapabla till allt. Folk är pengakåta.

När hans dotter gick fram till mikrofonen i slutet och bröt ihop så brast det även för mig. Stackars barn! Dem har förlorat sin pappa. Kan ni tänka er så hemskt? Och att behöva dela detta med hela världen, att inte få ha en liten privat ceremoni....
Vila i frid Michael Jackson.


Kommentarer
Postat av: Maria

Här kom tårarna också kan jag säga...



Krya på dig!

2009-07-07 @ 22:49:40
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Sara

aaah fy fan, lipade ihjäl mig när hans dotter pratade=( har haft MJ-maraton hela dan här..

2009-07-07 @ 22:58:43
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag lipade oxå...gud va hemskt...=(((

2009-07-08 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0