Minnen

Jag har suttit och läst igenom bloggen, augusti 2008, då Alicia föddes ♥. Det är så mycket minnen och det är så bra att ha en blogg där allt finns arkiverat. Hoppas att Alicia när hon är stor kan gå in och läsa här. Där kan hon se hur det var när hon låg i min mage. Hur mycket vi längtade efter henne. Jag minns den där känslan när hon låg i min mage, pirret varje gång jag tänkte på att vi snart skulle få träffa henne. Att ha henne sparkandes i magen. Svårt att föklara men på något sätt var det en känsla avv man aldrig var ensam. När hon var för lugn så blev jag orolig oich buffade på henne. Då fick jag hennes lilla rumpa tryckande mot magen. Underbart! Och när hon sen bestämde sig för att träffa oss. Det var ännu bättre!

Att man kan älska någon på ett ögonblick sådär är fantastiskt.
Jag hoppas verkligen att vi får äran att ge Alicia ett syskon. Att jag fåt äran att bära ett barn till i min mage, Att vi 3 får bli 4.
Men ta det lugn! Inte än!



Vecka 39

Och ett par veckor senare...



Älskar dig över allt annat mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: catmust

vaaaaaaaaaaaa sssssssssöööööööööööööööööööööööööööööööööötttttttttt

2009-07-16 @ 00:10:34
Postat av: Jill

Gud jag fick gåshud när jag läste detta inlägget anna!!!!! så söt den lilla fisen=))) längtar till en egen=)))

2009-07-16 @ 08:30:58
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Visst är det en underbar känsla att vara gravid! Jag längtar och hoppas också att att jag får ge Vilda ett syskon. Samtidigt som jag längtar vill jag vänta. Dels för att Vilda ska få sin tid, och sen för att när man väl är klar med att skaffa barn, ja då får man aldrig uppleva graviditet igen. Det som är så mysigt.



Nej, sakta i backarna :) Kram!

2009-07-17 @ 10:25:11
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0