Sjuk igen

Det har varit lite glesa uppdateringar det senaste. Jag har blivit sjuk igen. Världens hemskaste hosta och inatt hade jag feber också. Så jag är hemma och ligger och latar mig på soffan bara. Sov större delen av morgonen, Chrille fick ta lillan. Jag orkar ingenting.

Igår var jag, Jill, Catrin och Therese ute och käkade middag på Maharani. En indisk restaurang på järntorget. Det var min extremt försenade födelsedagspresent till Therese haha. Hon fyllde år 23e mars ;). Vi hade jättekul. Tjöta och garva och drog våra kassa skämt. Det tog nog helt seriöst en halvtimma för oss att bestämma vad vi skille äta. Vi kollade menyn, började tjöta, kom av oss, servitören kom och vi fick börja om haha. Längre ner hahaha (Internskämt!)



Hela ligan!



Jag och Therese



Jill och Catrin



Min dessert. Nånting panacotta. Jävligt god iallafall.

Vi hade det jättemysigt! Kan verkligen rekommendera den restaurangen. Nu måste jag dra mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

ser ut som ni hade sjukt kul i alla fall=)

2009-07-07 @ 18:07:08
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: catrin

jag ser ut som en öken råtta på bilden!!usch ahahah

2009-07-07 @ 21:08:49
Postat av: anna

det gör du inte catrin! du e fin, ah det rimma.. 8 bokstäver.. H, nån på H tänker på mig.... Hitler haha

2009-07-08 @ 08:15:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

tess-mmm f---ali hahahahahahah Det var kul å gott.pannacottan gjorde sig visst på bild=))))) skulle vilja haft en nu

2009-07-08 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0