Skallig

Idag har vi varit och köpt födelsedagspresent till lillfisen som fyller på lördag =) Vad får ni se då. Det blir inte många presenter. Inte från oss iaf. Men än så länge så förstår hon inte det ändå.

Sen åkte jag och lillan till Carro och Donya. Vi gick en promenad och sen var vi hemma hos dem och barnen trakasserade varandra som vanligt haha. Eller det är Donya som trakasserar Alicia hehe. Idag var Donya i sin gåstol och Alicia brevid henne. Alicia gnällde lite och jag tittade dit och det var ingen fara så jag sa till henne att gå eller krypa därifrån om Donya var jobbig (jag stekte omelett). Så kom hon krypandes till mig och sen ser Carro vad Donya har i handen. VÄRSTA hårtussen haha. Hon har dratt av en bit hår från min lilla flicka. Satunge! :P

Annars har det inte hänt så mycket. Igår hade vi sju maskiner tvätt och var hos brorsan och Malin en sväng. Ett sent gratulerande från oss. Alicia charmade som vanligt och åt blåbärspaj. Gottegrisen, som för övrigt nu blir arg när godsakerna tar slut. Och då menar jag verkligen arg!

Imon skall jag baka till kalaset på lördag. Vet inte om jag åker hem till mamma och pappa och bakar eller om jag är här hemma. Dem skulle komma hem från danmark idag men jag har inte hört något än. Vart är ni nånstans?

Kommentarer
Postat av: Johan

Du får köpa peruk till henne så hon är fin på lördag ;-). Idag ska jag åka köpa present till Alicia. Ha en bra dag

2009-07-30 @ 08:54:33
Postat av: Mamma

Vi är hemma nu. Vi ses sen. Kram

2009-07-30 @ 09:14:19
Postat av: Sara

Sånt är bara så tråkigt när det händer.. =( Men jag ska lämna tillbaka den idag. Så jag hoppas dom inte bråkar med mig..

2009-07-30 @ 11:32:42
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Sara

ah men d e klart hon blir arg när det tasr slut, sötsaker e d goaste som finns ju!!! tänk på sockerkicken hehe

2009-07-30 @ 12:27:36
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0