Slö dag

I dag sov Alicia till 8:15! Kors i taket! Kan bero på att hon vaknade igår kväll runt 22 tiden. Somnade när vi satt där inne med henne men så fort vi lämnade rummet så skrek hon. Så nu verkar det som att det helvetet vi hade för någon månad sen har börjat om. Se det positivt, jag kom i säng 22:30 för jag fick lägga mig med henne. Ååå vad hon kramade om mig då!

Planen idag varv att dra till gymet. Den planen sprack.
Vi skall leka med Victor och Malin istället. Gymet kan jag ta en annan dag haha.



Alicia spanar på karlarna som repearerar taket på huset mittemot

Kommentarer
Postat av: Jill

hahahahahaha fy fan va gulligt å roligt kort hahahaha...erkänn du spana me..hahahaha

2009-07-13 @ 11:51:36
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: anna

klart. 50 åriga håriga karlar. finns d nåt bättre jillbert?? hahaha

2009-07-13 @ 21:18:05
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0