Slottskogen

Sorry, jag har tagit en paus från bloggandet i några dagar. Inte haft någon lust, men nu är jag här med lite mer att berätta också. Det blir roligare så!

Idag gjorde vi en utflykt till slottskogen. Jag, Chrille och lillan. Vi kom lagom tills dem matade sälarna. Alicia tyckte det var ganska kul att se när dem fick fisk och när dem slängde sig i vattnet. Men att stå stilla på ett och samma ställe för länge blir tråkigt.

   

Sälmatning. Vi fick väldigt fint väder på våran utflykt i alla fall.



Alicia står och tittar ner på dem galna pingvinerna. Fy fan vad dem luktar illa! Eller deras bajs är det la som luktar.





Pippi Pelikan. Vi såg när dem matades också. Dem svalde hela fiskar dem gamarna. Det såg rätt creepy ut faktiskt!

Sen gick vi upp till barnens zoo. Favoriten bland alla barn. Där kan man gå in och klappa grisar, getter, kaniner, titta på fåglar. Väldigt rolig idé faktiskt!



   

Klappa geten, jaga grisen och käka gruset var ungefär det Alicia gjorde där inne.



Efter slottskogen åkte jag och Alicia hem till mamma och pappa och hälsade på en sväng. Käkade pizza. Mmmm...
Vi har haft en jättemysig dag idag! Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: catrin

vilka fina bilder!!!

2009-07-12 @ 23:27:12
Postat av: Sara

va fint ni har haft det=)¨ser mysit ut

2009-07-13 @ 02:01:22
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Min dag var inte lika mysig hahaha lite bakis men pizza blev det för mig me=)))))))

Va fina bilder du tog=))!!

2009-07-13 @ 08:12:42
URL: http://jillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0