Spikmatta

Jag har på senaste tiden (speciellt på kvällen när jag tar det lugnt) fått extremt ont i min nacke. Det värker ända ner i axeln och upp i skallen. Jag vill ha en spikmatta. En shaktimatta. Många säger att den är bluff men jag har bara hört gott om den. Jag tror att jag skall investera i en. Den kostar lite bara.... Närmre 600 spänn.



Info och bilder från bodystore.com

"De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.

Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.

Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kusin äger en sådan! JAg älskar den :)

2009-07-16 @ 21:43:38
Postat av: Sara

woh! funkar den? så fall ska ja me ha....grymt ju

2009-07-16 @ 21:57:16
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

åååå gör du!! en shakti??



Sara, du ska nog inte ha en sån när du e gravid tror jag. men kolla upp det!

2009-07-16 @ 22:29:58
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du Anna, dom finns till bättre pris på Gekås. Jag o Sandra kan köpa ut en till dig om du vill....

2009-07-17 @ 07:27:31
Postat av: anna

tack andreas! emn är det den äkta då? det cirkulerar visst en del fake... tack vad snälla ni e!!

2009-07-17 @ 08:24:04
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Andreas

Japp, det är den äkta. Tror bara att jag såg den "gröna" förra gången vi va där men vet att dom haft den oranga oxå.

2009-07-17 @ 08:29:01
Postat av: Lisa

Min heter Yantramatta å är köpt på life! Den funkar jätte bra, Dock tar den ju inte bort smärta utan den hjälper musklerna att slappna av så med långsiktig användning bör muskelvärk släppa! Du kan komma hit och prov ligga :) Vi såg dem med på gkås, dock var det bara den minsta storleken som var billigare de andra låg på samma pris, och jag rekommenderar att du inte köper en small!

2009-07-17 @ 13:12:50
Postat av: anna

tack för tipset Lisa! Jag kommer gärna poch provar den. Nu åker vi ju på semster men efter det så kommer jag =)



tack Andreas för hjälpen men jag avvaktar lite =)

2009-07-17 @ 20:56:23
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0