Torsdag

Solen skiner och det är varmt idag också. Underbart!
Idag har jag tid på gilda skolan klockan 14:00 för att färga mina ögonfransar och ögonbryn. Gött att göra det på sommaren så ser man lite normal ut även utan smink. Jag sminkar mig knappt nu ändå. Lite solpuder och läppglans typ.

Ikväll skall jag hem till Carro och grilla. Hur nu detta skall gå till haha. Jag har aldrig tänt en grill och inte hon heller. Vi får la gå över till en granne om det e nåt haha. Jag skall köpa med mig lite vin så skall vi gotta oss. Alicia skall vara hemma med Chrille så jag skall bara njuta och slappa. Antagligen sover jag hos Carro, jag kan ju inte köra hem om jag har druckit. Vi får se.

Ha en skön dag och njut av solen.



Jag saknar detta underbara rosévin som jag drack i USA. Det finns inte att få tag på i sverige längre. Förr kunde jag beställa det på systemet men nu är det slut hos leverantör säger dem... Det är som saft. Helt gudomligt gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vilken myskväll ni ska ha då=) tror säkert ni kan få igång grillen..haha

2009-07-02 @ 12:02:05
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0